اسانس مواد شوینده

اسانس مواد شوینده ترکیبات شیمیایی با ساختار معمولاً آلی هستند، که جزء ترکیبات و محصولات طبیعی دسته بندی می شوند. اسانس ها مسئولیت ایجاد رایحه و بوی خوش در تمام شوینده های صنعتی یا خانگی را بر عهده دارند. برای شوینده های لباس مایع ظرفشویی و شوینده دست و صورت، انواع اسانس با ساختار مختلف به کار می‌رود.

اسانس مواد شوینده

هدف اصلی استفاده از اسانس در مواد شوینده، ایجاد بوی تازه و خوش در محصولات است. با استفاده از این اسانس ها زمانی که فرد از محصولات استفاده می کند، علاوه بر قابلیت شستشو و پاک کنندگی، احساس خوشایندی را نیز در او به وجود می آورد. این موضوع باعث می شود که ما ترجیح دهیم از مواد شوینده ای استفاده کنیم که بو و رایحه دلپذیرتری داشته باشند.

می توان گفت که شوینده ها و تمیز کننده های خانگی و صنعتی بدون اسانس مواد شوینده، یک ترکیب معمولی هستند که ممکن است پس از استفاده شما از آن ها بوی نامطبوع مواد اولیه شوینده مانند اسید سولفونیک و تگزاپون از خود نشان بدهند. با این توضیحات، به اهمیت وجود اسانس در شوینده ها  پی خواهیم برد.

فروشنده و وارد کننده اسانس مواد شویند

در جستجوی بهترین فروشنده اسانس برای مواد شوینده، می توانید ردپای رایحه پایدار ایرانیان را که وارد کننده انواع اسانس آرایشی و بهداشتی هست را دنبال کنید. با یافتن فروشنده ای که اسانس های با کیفیت و متنوع را عرضه کند، می توانید از محصولاتی استفاده کنید که بوی تازه و خوش در آنها حفظ شده است.

خرید اسانس شوینده

کاربردهای اسانس در انواع مواد شوینده

در یک عبارت کوتاه، متداول ترین کاربرد اسانس مواد شوینده را ایجاد بوی خوش و رایحه دلپذیر در این محصولات می توان معرفی کرد. کاربرد شوینده ها  در زمانی که لکه با کثیفی ای  روی لباس، سطوح مختلف و حتی بدن ایجاد می شود برای پاککردن وتمیز کردن این سطوح می باشد حال اگر این شوینده ها دارای رایحه ای خوش نیز باشند چه برای پوست بدن چه برای لباس ها و سطوح دیگر موجب ایجاد یک حس خوش در شخص استفاده کننده میشود و قطعا در فروش این محصولات هم تاثیرگذار خواهد بود.

خرید و سفارش انواع اسانس

حال رایحه پایدار ایرانیان می تواند به شما متناسب با محصولی که تولید می کنید اسانس مناسب معرفی کند؛ از جمله اسانس مخصوص مایع دستشویی، اسانس مخصوص مایع ظرفشویی، اسانس مخصوص مایع لباسشویی یا حتی اسانس های مخصوص پودر های لباسشویی و غیره . از تنوع رایحه ای موجود در رایحه پایدار ایرانیان می توان به اسانس لیمو، اسانس انواع گل ها، اسانس درخت چای، اسانس لوندر (اسطوخودوس)، اسانس های ادکلنی اشاره کرد، که بوی خوش و عطر مخصوصی را در انواع شوینده ها ایجاد می کنند.